ثبت نام دوره ی تخصصی مانیتورینگ در لینوکس (Zabbix)

به اطلاع دوستان علاقه مند به حوزه ی مانیتورینگ می رسانیم، دوره ی تخصصی مانیتورینگ در لینوکس با محتوای "آموزش پیاده سازی و مدیریت نرم افزار Zabbix جهت بهره مندی شما عزیزان تدوین و در حال ثبت نام است.
هدف از برگزاری دوره، ارتقاء دانش مدیران سیستم های فناوری اطلاعات، ممیزان و تمام کسانی است که در حوزه مانیتورینگ شبکه و زیرساخت فعالیت تخصصی دارند.

نرم افزار zabbix یک نرم افزار متن باز در سطح Enterprise-class می باشد که به منظور مانیتورینگ و بررسی کارایی و در دسترس بودن سرورها، دیوایس ها، سرویس ها، برنامه های کاربردی و سایر منابع در سیستم های فناوری اطلاعات بکار گرفته می شود. Zabbix بسیار قابل اطمینان است و براساس مدل نصب می تواند برای مانیتورینگ صدها دیوایس و حتی ده ها هزار دیواس با Performance مناسب بکار رود.

نرم افزار Zabbix  می تواند یک شبکه پیچیده را مانیتور کند و این درحالی است که هنوز به سادگی ساختار خود و در نهایت مدیریت آسان، ادامه می دهد. برنامه های خودکار discovery، الگوها، گروه بندی دیوایس ها و کاربران، قوانین Data Retention و بروز رسانی خودکار همه از سایر مزیت های این نرم افزار قدرتمند است که باعث شده در اکثر شبکه ها به عنوان ستون قدرتمند مانیتورینگ استفاده گردد.

مدت دوره: 40 ساعت

 

مدرس: مدرس خبره در مباحث تئوری و عملیاتی در حوزه مانیتورینگ 

پیش نیاز: برای شرکت در این دوره حداقل دانش در سطح LPIC1 نیاز است.

به منظور اطلاع از تاریخ برگزاری دوره لطفا به بخش تقویم آموزشی مراجعه بفرمایید.همچنین جهت مشاهده ی سرفصل های دوره لطفا کلیک کنید.

EN / FA

فناوران آنیسا

تهران، میدان آرژانتین، خ وزرا، کوچه هشتم، یحیوی، پلاک ۴

 اطلاعات تماس:

  • 021-88716168
  • 021-88712172
  • 0910-8555111

info @ anisa.co.ir

© فناوران آنیسا | تمامی حقوق این سایت تحت مجوز GFDL برای فناوران آنیسا محفوظ است.
design by www.digitaldesign.ir