برگزاری دوره فوق تخصصی آموزش امنیت در لینوکس برای اولین بار در ایران

برگزاری موفقیت آمیز دوره امنیت در لینوکس برای اولین بار در ایران، در "خانه لینوکس ایران"

 دوره فوق تخصصی آموزش امنیت در لینوکس LPIC-303،  با حضور متخصصان برتر لینوکس کشور با موفقیت برگزار شده و به پایان رسید. این دوره از سری دوره های رسمی آموزش لینوکس سطح Senior Level موسسه بین المللی LPI کاناداست که بصورت رسمی در مرکز آموزش تخصصی و حرفه ای لینوکس فناوران آنیسا، برای اولین بار در ایران برگزار شده است. قابل ذکر است، فناوران آنیسا از جمله معدود شرکت هایی است که در دنیا توان برگزاری این دوره فوق تخصصی را داراست.

 این دوره توسط مهندس مهرانفرید تنها مدرس رسمی LPIC-3 در ایران (در گرایش های محیط های مختلط و امنیت در لینوکس) برگزار گردید. به گفته ایشان، مخاطبین این دوره تمامی متخصصان لینوکس اند که از سیستم عامل Gnu/Linux در محیط های سازمانی و حرفه ای استفاده می کنند. ایشان افزودند:

مهمترین دغدغه ی مدیران ارشد هر سازمان، نیاز به ایجاد امنیت سیستمی است و خوشحالیم که با برگزاری موفقیت آمیز دوره تخصصی امنیت، این نیاز مبرم مرتفع گردید.

قابل ذکر است مباحث اصلی این دوره رمز نگاری، Access Control،  Security Application، Application Isolation، Operations Security و Network Security می باشد و تمام مباحث مربوطه بصورت عملی در این دوره آموزشی مورد بررسی و اجرا قرار می گیرند.

فناوران آنیسا از اینکه این دوره فوق تخصصی برای اولین بار در ایران برگزارشد، به خود می بالد و برای تمامی متخصصانی که در این دوره حضور یافتند، آرزوی موفقیت و شادکامی می نماید.

EN / FA

فناوران آنیسا

تهران، میدان آرژانتین، خ وزرا، کوچه هشتم، یحیوی، پلاک ۴

 اطلاعات تماس:

  • 021-88716168
  • 021-88712172
  • 0910-8555111

info @ anisa.co.ir

© فناوران آنیسا | تمامی حقوق این سایت تحت مجوز GFDL برای فناوران آنیسا محفوظ است.
design by www.digitaldesign.ir